2014-10-26

Veckans In och Ut

Veckans In (+ 15):
+11 kuddfodral
+1 textilsax
+1 sadelskydd
+1 hårborste
+1 paket värmeljus

Kommentar: Jo, alltså kuddfodralen och saxen är jag bara medbrottsling till. K kom hem med de och sa "ajdå, nu hamnar du på plus".
Sadelskyddet är ett med reklam på som sattes dit precis samma dag som jag upptäckte att min sadel läcker.
Borsten är nyköpt eftersom den jag har inte är jättebra.
Ljusen fick vi på jobbet idag som tack för helgen.

Veckans Ut (-21):
-6 vinglas
-2 leggings
-1 borste
-7 parfymer
-1 hårstyling
-1 gäng hårsnoddar/spännen etc
-1 gäng söndriga/missfärgade örhängen
-2 sadelskydd

Kommentar: Vinglasen försökte jag sälja, men de gavs istället till en kollega till K (som hade köpt specialöl till honom).
Leggingsen skickades till samma person som fick några i förra veckan.
Parfym, styling, snoddar, örhängen är alla hittade i badrumslådan. Anledningen till att jag inte räknar varje hårsnodd som en sak är för det hade blivit för krångligt att hålla reda på. Och det är lite ge och ta (100 värmeljus i paketet...)
Sadelskydden är inte det samma som jag fick, utan två jag hittade när jag letade efter det hemmasydda jag fick i julklapp av mamsen. Hade tydligen flera reklamvarianter än jag trodde...

Hade kunnat stå ytterligare ett par saker på minuslistan, men de är just nu bara bortplockade, inte utrensade. Hoppas lösa detta imorgon när jag går till second hand:en och till återvinningscentralen.

Inga kommentarer: