2014-10-14

Två år senare.

Jag kom hem från reseledandet i april 2012 och flyttade till Älmhult dit Kristoffer hade flyttat alla våra grejer. Då återsåg jag min cykel som jag använde ett kodlås till. Jag hade varit så förutseende att jag hade låst det runt pakethållaren och inte runt däcket. För hur jag än har funderat, testat och vridit i alla möjliga och omöjliga kombinationer så har jag under två års tid inte fått upp låset! Jag har använt ett annat och det gamla har inte suttit i vägen, utan mest bara hånfullt funnits till. 

Idag gjorde jag det, jag lånade en bultsax på jobbet och klippte upp det! Haha! Efter två års tid är det borta (åtminstone från cykeln, ligger på metallhögen som ska återvinnas)!

Och det var dagens :) behöver nämligen ligga på soffan och slappa lite idag. 

Inga kommentarer: