2014-09-30

Hejhej bloggen!

Jorå, jag lever! 
Nu har vi fixat internet här i stugan och jag är supertaggad på att dela med mig av livet igen :)))) För att göra lång historia kort, sommaren har varit asgöttig, nu är det höst.

I helgen var vi i Köpenhamn eftersom jag i lördags sprang Toughest. SÅ. HIMLA. KUL. 8 km hinderbana och det var så himla himla roligt. Dels för att det var så mycket lättare(/jag var så mycket starkare) än vad jag hade trott och dels för det passade mig så mycket bättre än ett vanligt bara-springa-lopp. Jag blev så himla förälskad i arrangemanget att jag bokade in mig till loppet i Göteborg som går den 18 oktober OCH loppet den 16 maj som går i Umeå (!!!!). Har även lyckats få lillebror att hänga på Umeå-loppet. Åh, jag längtar! Här är några fina bilder från lördagen:





Inga kommentarer: