2014-03-30

Vad är oddsen?!

Nu har vi i damlaget landat i Turkiet. Kunde tyvärr inte berätta detta igårkväll eftersom internetet låg nere. Hur som, vi är 21 personer på träningsläger i Turkiet och ska vara här tills på onsdag. Vi flög från Kastrup till Istanbul (med förseningar och långa köer som gjorde att vi sen fick springa till planet), där bytte vi plan som tog oss till Antalaya. Efter att suttit tillsammans på första planet hamnade vi på andra planet väldigt utspritt. Jag såg mig omkring för att se vem som satt runtomkring och inser att personen som sitter mittimellan de två äif-spelarna på andra sidan gången är Mie, en tjej som jag gick på guideskola tillsammans med och som kom ner till Egypten straxt innan jag åkte hem därifrån. 

Vilket kärt återseende! Den timmen vi satt på planet gick väldigt fort. Det är med blandade känslor som jag hör henne prata om sin nya destination, jag saknar reseledandet väldigt mycket, men är samtidigt glad över livet jag lever nu. Jag blev i vart fall väldigt glad att se henne. 

Inga kommentarer: