2013-04-16

Så himla mycket att göra.

Nej, det var ju inte bara det att jag inte blev fortare med åldern, jag hade en hel del att göra veckan som följde på födelsedagen. Vi öppnade Fynd där jag hade fixat och donat med öppningen. Vilket roligt projekt! Allt från beställa kaka till när vi tackade av alla som jobbat med öppningen till att se till att kunderna i kön hade energi. Kul att få testa på något nytt och himla kul att det gick så bra!

Vi var en del som hade jobbat med projektet och skulle bli bjudna på pizza. Förstå den glada känslan i magen när jag fick ta emot såhär mycket pizza på samma gång!

Fynd ligger precis bredvid det stora varuhuset...

 ...men på öppningsdagen sträckte sig kön hela vägen till stora varuhusets ingång. Så himla mycket folk!

 Och här står jag innanför dörrarna och väntar på att de första kunderna ska få komma in. 

Jag jobbade heeeeela påskhelgen och det kändes inte jobbigt att gå till jobbet för att vi hade en sån energi. Det är något speciellt att få jobba och slita för att saker ska bli klart till öppningen och sen bara få ta del av kaoset som alltid blir vid en öppning. Det går inte att planera exakt hur folk kommer reagera eller bete sig, vad kommer gå åt och hur lång kö kommer det bli. Det gäller bara att förbereda sig på det mesta och sen köra på utav bara den. 

Inga kommentarer: