2012-10-07

Jobbigt värre

Jag har ju börjat läsa en kurs i Lund. Hittills har det bara varit att åka på en föreläsning en gång i veckan, lyssna lite, käka lite lunch med goda vänner, allt frid och fröjd, men nu ska jag börja prestera. Jag ska skriva tre sidor och min hjärna vill verkligen inte. Jag har redan valt ämne, så det ska egentligen bara skrivas, men det går inte. Texten ska ha en speciell utformning och det vill sig verkligen inte. Usch.

Och inte blir det bättre av att jag ska skriva ihop en ny rutin för jobbet också. Har börjat testjobba i det nya varuhuset och ska skriva ihop en rutin så att vi alla gör på samma sätt i diskrummet. Alltså inte särskilt stora saker, men det blir jobbigt så länge jag skjuter upp det. Usch.

Här har ni förresten tre fina bilder från Lund. 
En tidig morgon på väg mot föreläsningen.
UB med sin fina murgrönafasad.

Och inifrån biblioteket på UB.


Och nu sitter Kristoffer på flyget på väg till Kina, dit han får åka på jobbresa. Kul för honom!

1 kommentar:

Kristoffer sa...

Puss älskling!

Du löser det där, kämpa på.

Älskar dig här från andra sidan av världen.
PUSS PUSS!