2012-08-13

Lite av årets fest

Jag var ledig i en hel vecka och firade genom att ta tåget till Göteborg.

Där åt jag lunch med Kotte och Lisa. "Se kära ut!"

Jag hade turen att bli medbjuden hem på fredagsmys med systrar och mor Carlén.

Min natt spenderade jag i ett hus vid havet och morgonen bjöd på en fin promenad.

Ganska exakt 17.30 möttes gamla klass 0508 för en öl innan vi skulle på partaj. Oj vad länge sen det var jag såg vissa av er och SOM jag har längtat efter er!

Karin, Totte och röd, manlig drink.

Ella, ölen och Erling

Efter ölen beställdes skumpa!

Linnea och Torbjörn

Filip och Benjamin styr uppsamling.

Linnea och Hanna.

Sen tog vi långa steget före genom stan. 

Fördrinken serverades ombord på barken Viking. Om jag inte sett min klass på himla länge, var det ännu längre sen jag såg vissa av mina andra vänner från skolan.

Brita och Kohlan hälsade oss välkomna.

Sen gick vi till lokal. Åt, höll tal, dansade och sjöng.

Josef är bäst på fuldans.

Träffade vänner som det var alldeles för länge sen jag såg.

Ibland var det paus från dansandet och sitta lite vid sidan av.

Mitt i natten gick vi vidare på klubb.

Självklart var vi på Nefertiti och självklart dansade vi på scenen.

Tack käraste vänner för en helt oförglömlig kväll!

Inga kommentarer: