2012-03-31

My Son

Ut på tur, aldrig sur! (Om jag upprepar det tillräckligt mycket så måste jag ju snart tro på det..) Idag köpte jag en busstur från hotellet och åkte ut till My Son som är ett tempelområde med diverse fina gamla ruiner. Guiden som följde med på köpet var riktigt dålig så jag traskade runt på egen hand. Började prata med ett annat par som var med på resan som visade sig vara svenskar. Hihi, jag är nöjd att jag lyckades pricka så rätt. Himla skönt att få prata av sig lite. Området var relativt litet och väldigt svårt åtgånget, men det var ändå väldigt fint att få traska runt bland stenarna.



Gamla ruiner är ju alltid trevligt. (och vi kan ju vår fakta om könen så vi vet vad ruinerna egentligen är...?)


Och det regnade en hel del, men jag var glad ändå.

Inga kommentarer: