2012-01-07

Om de är nöjda?

Att de är! Översta våningen med en balkong med utsikt över havet, fantastisk frukostbuffé och trevlig pool. Denna vecka har jag haft det väldigt bra, eftersom min tvådagarsutflykt inte blev av och jag har istället kunna spendera mer tid med päronen. Mamma berättar hur de sover med öppen dörr och vaknar på morgonen av vågorna som slår in över stranden. Jag har inte sovit hos dem, men jag har varit där och sett solen går ner över taket.



Det har varit fantastiskt trevligt att ha päronen och Kristoffer på besök, men det ska bli ganska skönt att vara utan besök ett tag (men jag hoppas att du kommer i februari Unn!!!). Få lite tid att faktiskt vara med mina kollegor.. Halva säsongen har nästan gått och jag har mest varit med mina besökare. Jag ska även försöka få rutin på mitt tränande. Har inte blivit mycket av det, men jag har kompenserat lite med en del strandpromenader. Haha, nu börjar jag bli brun!

Inga kommentarer: