2011-11-27

VIETNAM!!!

Hej!
Nu är jag här!
Efter en resa på 20 timmar landade jag tillslut i Ho Chi Minh City. Festligast under resan var när jag pratade engelska med personen i sätet bredvid ett tag tills vi insåg att vi båda kom från Sverige. Blivande kollegan Andreas träffade jag i Frankfurt och i HCMC mötte destinationschefen Petri upp. De andra två svenska i teamet (men en av de var dansk!) såg vi på stan under kvällen och de finska tjejerna landade lite senare. Har inte hunnit träffa de än. Tidsskillnaden är 6 timmar, alltså klockan är snart 00.00, vilket betyder 18.00 i Sverige. Det känns helt overkligt att jag är här. Känner mig lite trött och grinig, men inget som inte en varm dusch och en god natts sömn kan hjälpa. Imorn ska vi på hotellvisning i HCMC och efter det blir det utflykter. Spännande! Och ja, jag har redan fått sett min första rishatt i Vietnam.


utsikt från mitt hotellrum.

Inga kommentarer: