2011-08-19

konkreta bevis

Jag har ju faktiskt konkreta bevis som stödjer min hår-teori. Mina benhår och huvudhår har växt utav bara tusan här i Egyptens sol. Det glömde jag skriva igår. Om någon undrar ska jag återkomma med exakt snittväxttid :)

Idag befinner jag mig i Luxor. Är här över natten och har haft en oerhört trevlig dag. Vi var i Luxortemplet när det var mörkt, och det var riktigt häftigt. Ni ska få se bilder imorgon när jag kommit tillbaka.

På måndag flyger jag till Sverige. ÄNTLIGEN! En veckas semester ska spenderas i moderlandet. Åh fy tusan vad skönt. Tänk att få vakna på morgonen till ljudet av regn. Gå ur sängen och huttra till. Stoppa näsan utanför dörren och inse att jag måste klä på mig mer kläder. En vecka utan 40 grader och konstant ökenhetta. Åh, underbart. Plus att det ska bli väldigt trevligt att få hälsa på er där hemma.

Inga kommentarer: