2010-11-14

Nytt jobb

Förra veckan var det intervju och nu i veckan fick jag det bekräftat. Jag ska börja jobba som reseledare! Jag kommer inte tjäna fett med pengar och första säsongen lär jag hamna på något nybörjarställe, till exempel Kanarieholmarna eller Turkiet. Men ändå. Jag har blivit erbjuden ett jobb på grund av hur jag framställde mig själv. Det var ingen som visste vem jag var (eller min mamma eller storebror). Med hjälp av vad jag skrev i ansökan, vad jag har gjort och vem jag är, och hur jag framställde mig själv på intervjudagen räckte. Jag är grym. Nu i januari ska jag gå på deras två veckor långa interna utbildning på Mallorca och sedan är jag garanterad jobb senast sommarsäsongen 2011. Jag hoppas på ett fransktalande land (företaget flyger tyvärr inte charter till Ryssland) och kunna ta upp franskan igen. Det blir nice.


(stekig bild från Belize 2008)

Inga kommentarer: