2010-08-16

Wow - vilken helg!


En torsdag där Teddybears spelning regnade bort. Jag och Karin hamnade på Nef istället och tog bara två öl innan vi åkte hem och sov. Fredagen började med jobb på Storesupport för att sedan fortsätta som funkis på Way Out West. Jätteroligt! Stod i entrén och visiterade folk/hälsade de välkomna. Munnen gick i ett. Hamande sedan vid Vip-ingången. Den häftigaste vi fick släppa in var Frej från SMK, alltså inte jättehäftigt.. Avslutades med en öl i skogen där det var svartklubb. Mest en massa folk i skogen.

Lördagen började jag tidigt som funktionär. Visiterade folk och stod sedan i utgången. Där stod jag och vinkade in folk jag kände. Stod mest och kramades och snackade (och hade självklart koll på utgången!) Efter avslutat arbetspass stressade jag ut till gräset, drack två öl och gick sedan in på området igen. Håkan spelade. Håkan spelade sitt debutalbum inför en stor, kärleksfull publik som bara ville ha mer. Det var magiskt. Sen hamnade Anna och jag i öl-tältet och därifrån gick det utför. Avslutade kvällen med att hänga en stund med Maja och hennes två ragg. Trevligt.

Inga kommentarer: