2010-08-01

pinsamt!

Jobbade fredag natt på Nef. Vart var allt folk?! Åkte sedan hem, bytte arbetskläder, käkade frukost och åkte till Frölunda för att packa upp lite varor. Den butiken har sådan oordning, så jag jobbade över två timmar. När jag sedan väl kom hem och skulle sova ringde Filip och sa "Hej! jag sitter på Lilla Bommen och dricker öl, med Kotte. Vart är du?" "På väg!" Kotte åkte iväg för att åka båt i början av april och honom har jag inte sett sen dess. Varför sova när man kan träffa de? Åkte in och hängde med de en timme och sedan åkte jag hem och sov. Klockan 1730. Nej, kanske inte jättsmart, men jag skyller på att jag är ung och dum. Min chef ringer vid 0011 och säger "Hej Cecilia! DU vet att du ska jobba nu va?" Tusan. Jag har försovit mig till mitt arbetspass som börjar klockan tolv, på natten! Då kanske man ska stanna upp och tänka efter lite... Äsch! Sedan på Nef var Kirsten Dunst där igen och Alexander Skarsgård. Jag var mest trött. Färdigstädade vid 0530. Då åkte jag och Emma hem.

1 kommentar:

M sa...

Hej, hittade din blog när jag sökte om Zoya på nätet, gick själv Ädelforskursen för ett par år sedan. Oerhört ledsamt att hon nu gått bort. Kul i alla fall att läsa reseberättelse från Tjebox, bodde själv hos Galina men var ofta hemma hos Rita. Ha det fint!