2010-06-10

En sista helg

Ah, antligen, snart aker vi hem. Tusan skulle jag vilja saga, for nu vill jag stanna. Eller igar nar jag och Martin var ute och promenerade traffade vi mina killkompisar fran gymet. Stod och hangde med de i tva timmar och hade det jattetrevligt. Ingen av de pratar engelska, men far tusan. Jag snackar ju ryska! Fast det ska bli valdigt skont att aka hem, det ska bli oerhort skoj med en sommar i Goteborg. Och jag tror att jobbfronten har lost sig pa basta mojliga satt. En bild eller tva pa min kara ryska familj kommer upp alldeles strax. Nar jag har tagit en bra :) Nu ska Martin, Robin och jag traska ivag till en mycket fin gammal sovjetiskt traningsanlaggning. Helfestligt. Sen ska det kopas lite grejer, lunch och bad i Volga, sedan saga hejda till vara vanner pa Oriflame, sedan fixas lite till. Hem for middag, till gymnet och vinka hejda. Sedan sova, vakna, packa, sedan vid 17 imorn gar taget till Moskva. Rackarns, jag langtar. Fast anda inte... Jaja, blir kalas. Sverige pa mandag!

Liten parantes, jag vann ryss-ligan. Ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, hur mycket vann du ligan med då? :P