2010-01-23

Innan Småland

Har nu precis kommit hem från Göteborg. Har varit där sedan i onsdags. Har träffat Linnea, Kotte, Lisa, Marie, Anna och Karin (som kom hem från Sydamerika igår) och haft det så himla trevligt. Det har varit morgonpromenader, grötfrukostar, vinmys, snakkefest, mycket kaffe och alldeles vad jag behövde. I går krockade spårvagnen jag och Marie åkte, men ingen skadade sig, så det var bara häftigt.

Imorn tar jag mina saker och åker ner till Karin för att sedan på måndag morgon åka till Holsbybrunn i Småland. För på måndag börjar vi skolan!! Har inte fattat det än, så jag har knappt hunnit bli nervös, men när jag träffade Karin idag så insåg jag att det är snart. Vi kommer vara åtta personer i klassen så det kommer bli litet och mysigt. Hoppas bara att vi kommer komma överens med varandra, annars blir det jobbigt. Men det ska bli så roligt att äntligen börja plugga och lära mig nått vettigt. Vi får se hur det går :)

Inga kommentarer: