2009-04-26

troligen sista dagen

Jag älskar internet, och framförallt Skype. Har nu fått pratat med mannen i mitt liv, mamma pappa lillebror och storbror. Helt live tack vare kameran. Förjävla trevligt.

Annars är allt klart för avgång. Bunkringen gick bra. Det som var svårast att hitta var ändå krossade tomater. Det finns ju allt, stewed, dices, sauce, pasta och puré, men jag tror vi fick rätt. Maten kommer att bestå av pasta/ris/potatismos och då diverse konserver. Tonfisk, corned beef, lax (på konservburk!?), kyckling, majs, svamp. Ja man kan hitta det mesta på konservburk, frågan är bara hur det smakar. Nu är vi på väg mot ett sista Donkenbesök och sedan ska vi ha grillkväll med de andra svenskar. Det ska bli skönt att åka härifrån och den här tryckande värmen ( :P ) men redan efter en vecka är jag så himla förtjust i St Martin att jag lätt kan tänka mig att komma tillbaka. Det får bli nästa gång, efter att tandoperationen är klar. Nästa uppdatering kommer at bli från Azorerna (om vi inte blir inblåst och måste åka till Bermuda) man vet ju aldrig, allt kan hända när man måste lite på vädret. Men tusan vad roligt det ska bli!

Inga kommentarer: