2009-04-14

Oh My Cod.

Började i Gbg i morse med att pussa hejdå på älskling. Tog bussen till Studio Aroma där jag vaxade benen. Buss till Uddevalla där jag träffade tandläkaren. Kul, vad sägs om operation nästa höst? Blev hämtad av Mami och Babybro. Åkte hem till G-town och börjar tänka tanken på att packa. Besöker optikern och kommer sedan hem igen för att ta tag i det. Sitter nu är och inser faktiskt att imornfan sitter jag på Guadeloupe tillsammans med killarna jag ska segla över Atlanten med. Det är så sjukt jävla coolt! Har precis matchvikt på packningen, nu ska det bara stuvas ordentligt så att inget av godsakerna går sönder på överresan. Lite nervös är jag med tanke på att båten ska seglas av oss fyra 20åringar. Men rackarns vilket äventyr! Det enda som är synd är att jag lämnar alla nära och kära hemma, men vi kommer ju tillbaka. En och en halv månad är inte alltför länge. Gulp.

Båtens ägare har faktiskt en hemsida, dananne.se om ni är sugna på att spana lite. Annars sker väl uppdateringarna här eller på fejs som vanligt.

Inga kommentarer: